Lovely

Jag har kommit fram till att jag suger på att blogga. Varje gång jag sätter mig vi datan så är jag inställd på att skriva men så fort man har loggat in så orkar jag inte. Helt sjukt!
Men nu ska det bli andra bullar :) Ska försöka skriva ofta om allt nytt som händer.
Var ska jag börja.... hm..... Jag kan berätta lite om dem senaste veckorna som har varit. 

Det var ju ett tag när det regnade jättemycket och vad ska man hitta på en sådan dag? Jo, ringa kompisar!!
Jag, Marie och Nadja bestämde oss för att se på film senare på kvällen. Vi träffades vid  filmkedjan för att hyra en bra film men alla ville se olika saker, haha. Så vi tog en som Nadja hade hemma. Vilken film passar bättre än Spirited Away när det regnar?! En mysig film!


Vi träffades dagen efter och stekte pannkakor och såg på en film till. När pappa kom hem hade han två rosor i handen, det var helt skumt! Det var bara jag och Nadja hemma då så han gav oss en ros var.
Jag, Nadja och Anna var på bio men det tror jag har berättat om, vi såg The dark knight som är jättebra!

Har träffat Anna några gånger, varit i centrum och så har vi gjort smoothies. Anna, tänk om våra såg ut så där ;P
 Ska lägga upp bilder på våra snart!

Varit hemma och målat boden, man tjänar ju pengar på det så lika bra att göra det. Nu eller aldrig.

Ska kolla om alla tjejerna kan träffas och fika någon dag nu innan skolorna börjar.
Det var allt för nu men det ska komma mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0