One day

Nu sitter man framför datan igen! Jag lovar att jag ska berätta om vad jag har valt för skola men inte än ;P
Idag är det söndag och jag ska måla klart boden, måste ju få pengarna för det!
Men vad ska man äta till frukost?!  hm..... kanske amerikanska pannkakor! GOTT :D
Det är ju enkelt att laga och så blir det gott med lite bär och sånt till. Senare idag ska man kanske möta Nadja och några till om dom vill vara med. Ska prata lite, tricka te och "äta kakor"!



Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, vill ha mat ;P 
Just det, Julia eller Nadja kan ni hjälpa mig med bloggen? Den har blivit lite konstig typ och så fattar jag inte ^^'  

Kommentarer
Postat av: NADJA

åhh, pannkakor!! vi borde strunta i skolan nån dag och äta pannkakor istället.. ^^

Jag kan hjälpa dig med den! ;D nemas problemas.

2008-08-31 @ 12:40:52
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: NADJA

svar: hihi, bra idé ;D <33

2008-09-03 @ 19:15:31
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0