Lov.. Lov Härliga Lov

Va skönt med lov!
Jag har väntat och väntat men nu är det här. Weei<3

Idag var det avslutning, rektorn pratade lite och sen fick man gå.
Jag och Nadja åkte till Nacka Forum för att leta julklappar, men det gick inte så bra. Efter ca två timmar åkte vi till Slussen och tog tåget till Gamla Stan. Det var så mysigt där!
Vi köpte Varm vit choklad men tyvärr jobbade inte den söta killen idag.
Vi gick in i kyrkan och lyssnade på när någon spelade på orgel. Jag hittade några julklappar som tur var.
När vi blev trötta åkte vi till Centum och kollade runt lite.
Jag hittade en julklapp till pappa men det fanns inte rätt skostorleken.

Nu ska jag laga mat till mig själv, byebye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0