NEJ!

Sitter i skolan nu och bloggar. Kom hit vid 8 och läste på fronter att vi inte hade någon svenska (Första lektionen).
Engelskan börjar vid 10 och nu är det bara att vänta. Det är så tråkigt men finns inget att göra åt det.

Igår satt jag och tänkte på att det är typ bara en vecka kvar till jul och två veckor till nyår. Tiden har gått så fort.
En hel termin har gått och det är bara en kvar och sen har man gått ut ettan :D
Jag har inte köpt några julklappar än men jag ska göra det men det är så lite tid kvar, jag får panik...
Varje gång jag har varit i stan har jag inte hittat något så nu ska jag försöka med centrum och se om jag har bättre tur!
 

           
                                        
Såg på Simpson igår och då sa Homer : "Save me Jebus".  Hahahaha, älskar homer<3

Det är suger verkligen. Att bara sitta här och inte göra något.
Jag går nog ner till bibblan och ser vad dem har där. Måste också meddela alla som har kommit att det inte är någon lektion.

See ya :D

Kommentarer
Postat av: NADJA

åh, vi kan julhandla tillsammans :D

2008-12-16 @ 18:55:20
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0