Aguacate!

Idag hände det en rolig sak vid lunchen. Jag satt och åt på ett äpple medan vi pratade om Twilight som vi alltid gör och när alla blev tysta säger Jessica plötsligt  "Twilight är som Koranen för er"! 
Vi börjar asgarva och jag glömde helt bort att jag tuggade på ett äpple och satte det i halsen medan jag skrattade, samtidigt som jag försökte andas igen, haha xD

Imorron har jag spanska prov och jag hoppas att det går bra för jag har pluggat som en galning!



"Tell me baby, what's your story
Where you come from
And where you wanna go this time on
Tell me lover, are you lonely
The thing we need is
Never all that hard to find, all" // RHCP



"I'm fighting all it's power coming in my way
Let it take me straight to you,
I'll be running night and day
I'll be with you soon
Just me and you
We'll be there soon
So soon" // TH


"Don't know what I want
But I know it's not you
Keep pushing and pulling me down
But I know in my heart it's not you" // PM


Lite verser från jättebra låtar som jag älskar :D

Kommentarer
Postat av: carro

ååh vad snällt!:) perfekt! men jag ringer innan, hihihohohaha. x)

2008-12-04 @ 23:03:08
URL: http://scdiary.blogg.se/
Postat av: NADJA

haha, visst gör den?? ^^ ahhh, vill veta!!! men säg inget!! ^^



åh, så bra låtar <3

2008-12-05 @ 13:22:15
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0