Emmas Land<3

Idag ska jag, Julia, Nadja och marie åka till Emmas landställe, det ska bli så jäkla kul :D:D
Vi har köpt mat för nästan en hel arme, vi kommer inte kunna gå när vi har ätit upp allt.
Vi ska bada och sola, spela spel, kolla in killar och massa andra skaker! hihi
Jag håller på att packar nu, men vad ska man ha med sig??
Varje gång jag åker någonstans så packar jag ner hela rummet och tar med mig. Men vi ska bara vara borta i 3 dagar så det borde funka att ta med sig mindre.

Det här är dem som ska med:

     None    
Jag och Nadja<3      JULD :D            Emma och Marie!

Men nu måste jag fortsätta att packa, ska ta lite foton där som jag kan lägga upp på bloggen sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

vilken vacker bild, måste jag säga!

2008-07-09 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0