Fredag!

Igår hann jag inte skriva något för man var tvungen att se på film, men den var bra!
Vid matbordet så satt vi och prata, mamma och pappa ville se en film men den har inte kommit ut en så då tittade båda på mig och frågade om jag kunde ringa Anna och fråga om hon har den.(Det hade hon också)
Gick upp vid sju tiden till Anna och hämtade filmen, vi stod och pratade lite om massa saker.

Sen kom jag hem igen och satte på datan för jag hade tänkt att skriva i bloggen då men alla andra i huset ville se filmen. Så det blev film.
Just det, i skolan igår så fick vi tillbaka våra SO-prov och jag fick MVG. Blev jätteglad och chockad för jag trodde att jag skulle få VG men det fick jag ju inte :D
Men det hände en hemsk sak igår också. Det var så att muntliga-NP i matte skulle börja och Nadja, Marcus,Zeus och JAG var i först ut av alla i klassen.
Det gick sååå dåligt men man får hoppas på det bästa!

Det hände jättemycket saker igår, den 9 Maj.
Min kompis Arantxa fyllde 16år! GRATTIS GUMMAN <3<3<3
Min kusin Simon fyllde 15år! Graattttis<3<3<3
En liten flicka som jag känner heter Julia som fyllde 8år igår! Grattis sötnos<3<3<3

Det var nog allt jag ville berätta, ska försöka hinna skriva ikväll om vad man har gjort idag!
Kanske ska man vara ute, det är ju sådant fint väder!!

 Älskar sakura träd :D
 Så här ser det blåa linnet ut fast i rosa som finns att titta på Ellos.se

Kommentarer
Postat av: Nadja

vilken film såg ni? :) Ja, vi SÖG X) Eller iallafall ja, men vi fick ju g iallafall...

Wi, det är jag som tagit bilden på trädet! :D

2008-05-10 @ 16:05:07
URL: http://nadijas.blogg.se
Postat av: Nadja

Ja, hoppas jag med! X)
aha :D var den bra då?
haha klart du får! :*

2008-05-10 @ 21:14:54
URL: http://nadijas.blogg.se
Postat av: Nadja

Ok :) ja det var han :D

2008-05-11 @ 20:05:28
URL: http://nadijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0