Lördag/Söndag!

Lördag
Igår så åkte jag till min kusin Simon som fyllde år 9 Maj och vet ni vad han hade fått? Jo , en moppe och gissa om man blev sur ;P Önskade mig det när jag fyllde 15 men fick inte det.
Det bjöds på mat och fika, gott!!

Daniel som är en av mina andra kusiner var där och vi brukar inte prata så mycket för hans flickvän brukar vara med på "högtiderna", nästan alla. Vi är inte så bra vänner. 
Men hon var var hos en kompis och så danne var själv, vi pratade jättemycket om allt möjligt och det var kul!
Vi fick god mat och när jag hade lagt upp det jag ville ha på tallriken så gick jag till bordet där jag skulle sitta och vad händer då? Jag tappar min tallrik på något konstigt sätt. 
Så min mat låg på trädäcket och efter det höll Simon och danne på att reta mig och genom att säga, "oj Michan, har du redan ätit upp och ligger på din andra portion". Vilka nördar dom är ;P

Söndag
Idag var det jättefint väder och ändå så satt jag inne en del. Började med att jag vaknade och ville sjuna Singstar, fasnade vid tv i ca 3 timmar! (sångfågel, men det låter inte bra)
Bestämde mig sen för att sätta mig ute med mamma som lår och pressa. Fick låna en bok av henne som heter Vampyren, så berätta hon att den läste hon är hon var 15. Haha
Ute i solen 1 timma sen trodde jag att jag skulle dö xD Sååå varmt
Pappa komme hem från golfen så vi drog iväg alla tre för att handla maten, mm. 
Efter det har man varit hemma och tagit det lungt, rätt så skönt faktiskt!

Två bra dagar, hoppas att man orkar med denna vecka som kommer :)

 Har lyssnat jättemycket på Culture Club idag, Sjöng låtar av dem på Singstar så dom fastnade i huvudet!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0