Måndag

Allt var vanligt i skolan som det brukar vara. Vi slutade vid halv två så jag och Nadja bestämde oss för att gå till centrum och kolla lite i affärer och köpa en hårfärg till mig!
Det fanns redan ett paket med hårfärg hemma så jag köpte en till, för att mitt hår är så tjockt så det behövs två.
Pappa hade redan köpt avfärgningsmedel to my hair och det är det jag har färgat nu..... och......
HELA MITT HÅR ÄR ORANGE NU xD OMG
Pappa sa att det såg ut som mitt hår brann, inte så snällt av honom att säga.
Har aldrig färgat med avfärgningsmedel förut så jag var lite skraj, men man kan inte göra så mycket åt saken. Haha, sja nog färga några gånger till men inte idag :P orkar inte..

Just det när jag och Nadja var i centrum så gick vi till donken och köpet glass! Det var gott!
Efter en stund så kom min bror och hans kompis Chmar (han heter inte så, det är ett smeknamn). Dom skulle gå och ta leg foto. Både jag och Nadja tyckte att Chmar såg lite ut som Felix i våran klass.
När vi senare satt och pratade fick vi syn på Emma, Marie och Julia som kom ut från affären Vila.
Då fick Nadja och jag en knäpp ide och började leka "spioner", det var askul, fast vi var inte så duktiga spioner. Vi sprang runt som galningar.

Det var en kul dag, ska försöka lägga in en bild på håret så kommer ni att förstå xD
Byebye!

 Detta är sötis Nadja<3<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh nej! Blev det oranget!? XD du måste skicka en bild!

hahaha, det var kul... ^^ (a)

2008-05-13 @ 13:23:54
URL: http://nadijas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0