To,F,L,S,M,Ti

Hejsan! Förlåt för att jag inte har varit så aktiv med bloggen men har haft fullt upp med andra saker. Tänkte berätta lite kort om dom senaste dagarna.

Torsdag
Hade sista NP-provet (Engelska) och det är skönt att alla dem är över nu.
Efter skolan så åkte jag, Julia och Nadja till Topshop, det skulle vara mode visning där och man var klädsen var klänning!
Dom visade sommarens klänningar och annat + att det var 25% på alla plagg. Jag hittade ett par snygga sommar shorts och Julia en söt klänning men nu har hon lämnat tillbaka den. Kolla hur den såg ut här: http://juliakrull.blogg.se/
Vi hade en rolig kväll tillsammans + det bjöds på drinkar!
Här är lite bilder, säg gärna till om jag ska ta bort någon av dem.

   


Fredag
Det hände inte så mycket i fredags, allt var som vanligt i skolan och hemma. Det var en helt vanlig fredag.
Mamma hade köpt hem jordgubbar som var supergoda!


Lördag
I lördags kom min moster och hennes dotter (min kusin) över till oss. Pappa var bortrest och brosan hos en kompis. Dom skulle sova hos oss, weiii :D
Vid två-tiden var dom här och vi gick runt lite i centrum först och kollade på saker. Köpte två nya bikinisar + ett jättesött linne!
Sen gick vi hem för att byta kläder för vi skulle äta på resturang.
När alla var mätta gick vi vidare till Filmkedjan och hyrde en skräckis, men tyvärr så var den inge bra.
Sen var det sovdags!


Söndag
Man vaknade av att Amanda (kusin) pratade för fullt med mamma i köket. Då var det bara att stiga upp och ansluta sig med dem.
Jag och mamma följde med till bussarna när dem skulle hem. Vi hade haft en trevlig helg tillsammans!
På vägen tillbaka skulle vi förbi Filmkedjan och lämna igen filmen.
Det var ju så dåligt väder den dagen så mamma frågade om vi skulle hyra fem filmer och se på dem resten av dagen, såklart svarade man JA ;P
Det var skönt att ligga och slappa framför tv nästan en hel dag, man kände sig "utvilad".
En av filmerna var Finding Neverland med Johnny Depp som skådespelare och den var såååå bra :)

image15


Måndag
Då var det dags för skola igen, blää. Men man får stå ut för det är ju inte så länga kvar tills sommar lovet!
Pratade lite betyg med vissa lärare och när man kom hem pluggade man.
Man har också blivit sjuk, förkyld och ont i halsen. Inte kul det. Man får väl bara vila och hoppas på att man blir frisk.


Tisdag
Idag var den en ganska långsam dag, inget hände, alla var trötta och vill ha sommar lov och inte bara eleverna utan lärarna också.
Skulle göra spanska provet på torsdag men det blev idag istället och det gick inte så bra. Man fick ett brev på spanska och så skulle man skriva tillbaka ett eget och svara på deras fråger samtidigt. Jag tyckte att jag bara svamlade. Haha.
Och nu är man hemma och orkar verkligen inte plugga så jag fick tid att skriva i min blogg :D

Det var nog allt som har hänt hittills men det kommer mer.
Adios!


Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: ah, lite kanske ;D

2008-05-26 @ 15:11:33
URL: http://juliakrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0