Delete..

Hejhej!
I söndags hade vi det jättetrevligt och mysigt på cafet. Jag hann inte äta, men när vi var på cafet så drack jag ett jättegott te (Lime-te). Vi pratade om mycket saker, både saker som händer nu och kanske ska hända i famtiden.

Jag sitter här nu i skolan och väntar som jag alltid gör på torsdagar. Datorerna står vid fönstret och man ser hur kallt och mulet det är ute. Man blir inte gladare precis...
Ringde  Nadja och frågade om hon ville komma hit och se min skola och vara med på kinesiskan, men hon ville inte det för hon skulle se på Smallville, vilken TÖNT!!'

 (Tönten)(haha, nej skoja bara älskling<3)

Just nu är jag så jävla trött på skolan, vi har fullt med prov, inlämningar, förhör och annat som ska bli klart innan lovet.
Det är som i slutet av nian, när man var trött på allt och bara vill bort. Fan, vad jag längtar till lovet.

Nu måste jag fortsätta med Svenska uppsatsen, ska skriva mer senare.
Byebye!

(Jag har tänkt ut lite namn som mina barn kanske ska få heta, ni får veta det nästa gång)

Kommentarer
Postat av: Julia

jo, men vi får ses innan och efter! jag åker fre-fre så vi kan ju träffas på helgen. i på lördag :D <3

2008-10-17 @ 17:40:21
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

haha vadå tönt, smallville äger!! ^^ puss pårej.

2008-10-23 @ 21:47:37
Postat av: nathalie

smallville är ju bra :')

2008-10-25 @ 11:53:18
URL: http://naathalieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0