Hate tuesday.....

Hejsan! Idag är det Tisdag och jag slutar halv sex. Sitter här och väntar tills jag ska börja men det är en lång stund kvar. Först trodde jag att det var bara jag som läste Kinesiska med det var fel för en tjej i klassen som heter Paula läser också det! Det blir alltid roligare om man är två :D
När jag har tid ska jag berätta lite om vad vi får lära oss på Kinesiskan, ett litet smakprov: Ni hao = Hej

Vad mycket saker jag kommer på att jag ska berätta för er ;P
1. Besöket på Annas och Maries skola och vad vi gjorde senare på dagen.
2.Visa lite bilder på hur min skola ser ut
3.Berätta om mina nya kompisar!!
4.Skriva lite om mina dagar.
5.Annat interessant eller ointressant.

Nu startar lektionen, byebye
xoxo

Kommentarer
Postat av: JULIA

Ni hao! :D

2008-09-11 @ 19:11:57
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0