My day!

Hejhej på er alla där ute!
Hoppas ni är pigga och glada för det är inte jag. På förra lektionen när vi hade Pedagogiskt ledarskap så var jag så nära på att somna, jag kännde verkligen hur mina ögonlock stängdes sakta.
Det var ett tag sen jag har kännt mig så här, jättetrött, slö, mer trött och det finns inget jag kan göra åt det :/
VILL SOVA NU!

Idag är det Tisdag och det betyder att jag går till halv sex, nästan varje Tisdag och Torsdag så är det den här tiden jag har tid att skriva i min blogg. Plus att jag får något att göra medans jag väntar!
Min hjärna fungerar verkligen inte nu så jag kanske inte kommer ihåg allt men jag tänkte betätta om vad jag fick när jag fyllde år av nära och kära!

Vänner: En helskön bok (Om onaturliga saker), Hud - saker, Glass, Örhängen, Halsband, Ring, Ljus, Te - saker, Sjal (Rosa/Svart), Nagellack (Svart/vit och fransk), Jättefin kofta, Sexy trosor. Om jag har glömt något så är jag ledsen men jag sitter i skolan och kommer inte ihåg allt :P   

Familj/släkt: Tröjor, Pengar, Biokort, Singstar, DVD - film, Sabo-chan cactus, Svartsot nyckelring, Brun kofta, Turkos kofta, Söt mössa, Ett jättecoolt tvspel, Skidor. Det var allt tror jag.

En UNDERBAR bukett av Anna fick jag också, så jävla vacker så att det inte är sant<3

Jag är så glad för alla fina saker jag har fått, TACK SÅ MYCKET<3<3<3



Här är en bild på Sabo-chan. Pappa sa att den passar in på mig för att jag är snäll, vänlig, godhjärtad, mm,   men har ändå taggarna utåt, haha. Som dockan har.

En fråga är det någon som vill gå och se Mirrors på onsdag kväll?? Snälla. Nadja och jag ska gå så om du vill följa med meddela oss senast i kväll! 

Nu orkar jag inte skriva mer men lovar att göra det på Torsdag! Byebye

Kommentarer
Postat av: NADJA

åå, svartsot nyckelring!! :D vi måste sjunga ditt nya singstar nån dag! ;D

2008-09-30 @ 18:21:05
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: JULIA

åh vilken coolish :D



du fick blommor av mig också!!! :)

2008-09-30 @ 22:28:03
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

svar: å, tack :D ja det är det ^^

2008-10-02 @ 14:51:01
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: Emma

Du glömde dina tandborstar ju!!!

2008-10-02 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0