Jobbigt men kul...

Hejsan alla glada!
Hoppas ni mår bra för det gör INTE jag...   Idag så hade vi Idrottsdag i skolan och kan ni gissa vad vi gjorde?

VI GICK JÄVLA SÖRMLANDSLEDEN och jag som lovade mig själv att aldrig mer gå den efter åttan.
Jag gick med mina tjejor men tyvärr så kunde inte Amanda följa med för hon har stukat foten :(
Fast jag och tjejerna hade kul, vi pratade, skrattade och frös som fan.
My hade med sig sin hund Stella som vi gick med, hon var så duktig och såg inte så trött ut efter vi hade gått 1,5 mil.

Jag fick se lite saker som Stella kunde, tass, sitt, ligg och spela död. Det var så coolt att se när Stella skulle spela död, My sa pang och formade fingrarna som en pistol mot Stella och hon la sig ner som en död hund skulle se ut ;P
Söt var hon också, lite blyg av sig!
Jag har såå ont i mina ben just nu, det bränns och svider. Detsamma gäller fötterna.

Om ni vill veta mer om min "fantastiska" vandring så säg till mig, så kan jag berätta lite mer och lägga in bilder från vårt fina minne.




(Tagna från internet)

Kommentarer
Postat av: JULIA

hhaha, naaaw! stackare xD

2008-09-15 @ 22:37:14
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: NADJA

hahah... men vet du, det är lite sorgligt. Senast du gick sörmlandsleden var det med oss och nu går du där med din nya klass och dina nya tjejer..



:(

2008-09-16 @ 19:03:31
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0