Jobbigt..

Idag har vi haft något som heter Programdag och jag fattar nada av det. Vi ska hålla en redovisning om ett ställe som heter något jag inte minns ;P
I min grupp så är vi Pelle(Helena), Emelie, Linnea och teele. Vi jobbade på som fan idag men vi belv inte färdiga och vi har delat in arbetet om vad vi alla ska prata om, så nu måste jag leta fakta om vad som hände i det landet 1917.
Men det finns ingen fakta om det, jag blir galen! Det är verkligen jättesvårt och ännu svårare blir det imorron om jag inte har någon fakta :'(

Idag var Julias pojk med i skolan. Han heter Fabian men jag säger Fabbe som många andra också gör. Han ska vara med i morgon som han var idag, det kan inte vara så roligt för honom.
Imorron fyller min sötis My år och vi har en surprise for her! Hoppas hon blir glad för det.

För en stund sen så såg jag på The Breakfast Club som jag har fått låna av Amanda och den var riktigt bra. Den är ganska gammal, den släpptes 1985 i Sverige. Men jag rekommenderar The Breakfast Club för alla som vill se en jättebra gammal film!!


Nu måste jag tillbaka till mitt arbetet, men vi hörs ;P
Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Julia

Nejj han tyckte inte det var kul alls xD

O hela programdagen var konstig .. ;/

2008-10-24 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0