All Star

Nu är det Torsdag. Vid den här tiden brukar jag vara trött men det är jag inte. Det måste nog bero på att jag snart fyller år och att Mänken var så bra idag.
Det är många som frågar vad jag önskar mig och mitt svar är att jag inte vet men i tisdags kväll tog jag tag i det och skrev en lista!
Listan blev inte så lång och det var rimliga(stavar man så?) saker, inte för dyra men det finns ett problem nu...
Jag har TAPPAT BORT listan och jag har ingenaning om var den är, haha. Ska leta efter den men det kan vara för sent nu kanske.

På svenskan har vi fått välja ett ämne själva att ta reda fakta om och sen ska vi skriva uppsatser, utkast och massa andra saker. Många valde att skriva om ett land och så men jag tog något jag verkligen gillar!  Kan ni gissa vad?
Ledtråd: Spindlar, mörkt, kusligt, häxor, pumpor och Jack Skellington är ledare för hela skiten :D


Rätt gissat, det var HALLOWEEN!

Det kommer bli så kul att jobba med det, man känner sig lite som Jack förutom att man inte planerar hela halloween ;P
Vad mer kan man berätta... hm.... ingen jag kommer på nu men efter helgen så finns det saker att skriva om.

Hoppas att alla har det bra, Zai jian

Kommentarer
Postat av: Marie

haha det är så typiskt dig! fast du borde skriva om din älskling umut ;)

ser fram emot imorgon:D hoppas du gillar min present. ^.^

2008-09-26 @ 20:16:41
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Anna

jack for life!! <3

2008-09-29 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0