Massor att göra!

En hel helg utan en data, helt sjukt att jag klarade mig. Under min helg har jag kollat på tv, pluggat som en galning och firat mina mostrar som har fyllt år. Den här veckan har jag massor av saker som ska göras.

Men något jag verkligen längar till är Torsdag och Fredag. 
Det är ju valborg på torsdagen och då ska man träffa tjejorna <3 Ska bli jättekul och sen är vi ju lediga på fredag, ännu bättre. Men det är inte allt....
Jag har blivit inbjuden av Jessica att följa med till Humorgalan som hålls av UNICEF. Det kommer att bli roligt och intressant. 

Nu hinner jag inte skriva mer, Byebye  

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: hihi, ja! ^^

2009-04-27 @ 14:12:12
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Anonym

Jo, det ska nog bli roligt!

ja visst var han söt! Domhar inte bestämt vad han ska heta ännu, alla trodde ju att det skulle bli en tjej!

2009-04-27 @ 22:01:24
URL: http://persicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0