No More Candy.. :'(

Idag var det NP i Engelska och för mig gick det inte så bra. Jag blev stressad och skrev allt som kom upp i mitt huvud.

Allt var en hel röra.... men det är bara att vänta och se hur det gick.
Senare idag ska jag gymma med NJ och förhoppningsvis med Emma och Marie. Ska bli skönt.


Det är fint väder idag, solen skiner och blåser bara lite! Vi satt ute en stund och solade. På väg in sa jag " Var tog Teele vägen?" Amanda svarade " Vem?"  och då kom vi fram till att om en peron heter Vem så skulle det vara ganska roligt!
Då kan man säga " Vem är där" och "Vem kommer nu".  Hahahahahaha, kul va xD 

En sak jag har kommit fram till är att det är dags att ta tag i Godissuget. Efter den här helgen ska jag inte äta godis, chips eller drick läsk på ett halv år. Det är en början och sen kommer jag att förlänga det. Varje gång jag äter något "sött" så får jag dåligt samvete, allt man äter går ju ut över kroppen.
Måste gå nu, Byebye! 

  Bild


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: oki, hoppas att det inte är någon fara då!

haha jaha. ^^ men jag vill också ha den! på onsdag!! :D



vet inte hur mitt NP gick, men hoppas att det gick bra :)

ahh jag älskar godis! jag har varit sugen på det hela veckan men inte ätit något eftersom jag bara ska äta det på helgen, haha ^^ men palla mic, om man äter en gång i veckan eller lite då och då så gör det ju inget.. bara man inte gör det för ofta! :)

2009-04-24 @ 14:11:05
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Jessica

Haha, jo det där med Vem var riktigt roligt! XD

2009-04-25 @ 00:09:22
URL: http://persicas.blogg.se/
Postat av: JULIA

ett halvår??!! jag har bestämmt att jag inte ska äta något onyttigt på hela maj (om jag inte blir väldigt bjuden) :P måste ses!!! <3 hur blir valborg?

2009-04-27 @ 22:09:07
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0