Uppdatering

Idag var det mer än en vecka sen jag skrev. Det har inte varit så mycket i skolan men jag hade bara inte lust att skriva i bloggen. Ska försöka att uppdatera men så fort jag ska börja skriva får jag ont i ena handen och handlederna :( 
Det är verkligen konstigt...

Det var ju påsklov nyss och vad gjorde jag då? (Kortfattat)
Jag var en hel del med Nadja, vi gjorde egen Sushi och var i stan. Kollade på film med några av tjejorna. Från tor-fre var jag i hjo med Marie! Vi åkte till Ullared (Shoppade MASSOR), åt ute varje kväll och hade det mysig.

När skolan började var det inte mycket att göra, lite plugg bara men den här veckan har varit stressig.
I måndags hade vi uppsats skrivning i Svenska (BLÄ), idag hade vi datakunskapsprov och imorron har vi NP i Engelska.
Hoppas verkligen att det kommer gå bra men det är för lite tid, bara 1½ timme.

Jag är så hungrig.... jag kommer att svälta till döds innan ens kinesiskan börjar.
Vet ni vad som skulle vara gott just nu.. Fruktsallad!!         
 
Bilden är härifrån.

Vi redan nu har vi fått välja inviduelltval till 2:an, jag har valt : 

1. Fotografiskbild A  100p
2 Ht. Körkortsteori     50p
2 Vt. Retorik                50p   

Undrar vilken kurs jag kommer in på! Vill såklart komma in på mitt förstahandsval men 3:orna har ju förtur så man kanske inte kommer in.

ojojoj, såg nu hur mycket jag har skrivit... Det här skulle ju bara vara ett litet meddelande ;P
Nu är det bara 15 min innan lektionen börjar och jag måste gå och hämta mina böcker och move(a) my ass till lägsta planet.  Ha det bra! 

Byebye


Kommentarer
Postat av: Nadja

skumt att du får ont när du skriver :s du kanske borde kolla upp det!



btw, vi måste komma på en plan så att vi kan köpa Twilight på onsdag!!!!!



2009-04-23 @ 21:46:57
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0