Hejaaa

Igår var det hockey-VM. Det var mellan Sverige och Lettland (stavar man så?). En väldigt intensiv match, det stod 2-2 när alla perioderna var slut och så blev det förlägning med bara fyra spelare men den blev ändå inget mål....
Till sist blev det straffar och de två första skotten som sverige gjorde var bra men det blev ändå oavgjort så dem fick göra ännu mer straffar och den avgjorde det hela. Vi fick börja och vi missade. Lettland fick såklart in den och blev skitglada. Vi förlorade och de var överlyckliga. 
Såg ni vad som hände med våran svenske back Enström? Han fick värsta tacklingen och måste säkert sy igen såret.
Jag älskar verkligen hockey, men bara om det är en bra match och vi vinner ;P

Mamma hade köpt jordgubbar och det var såååå gott. Dem var perfekta och helt röda o goa!
Det blev lite över och jag sparade dem till frukost men imorse märkte jag att skålen med jordgubbar stod på diskbäcken och var TOM.
Sebban kom hem sent igår och hade tydligen trott att dem var till honom, vilken skithög. Jag skrev en lapp till honom där jag talade om att han var en skithög och att han ska köpa nya till mig. Om han köp nya så gör det inget men om inte... då ska han få lida... mohahaha. ;P
 

VIKTIGT:

Ett meddelande om valborg för er som ska vara med! Om Emma inte har kontaktat er så hör av er till henne. Hon är den som ska boka bord till resturangen.   



Pucca

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha låter spännande! du får berätta imorgon ;D



2009-04-28 @ 19:26:48
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

s: haha jag vet, den e cepe! :p

2009-04-29 @ 18:36:51
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0