Inte mycket

Julen bara flög förbi. Hoppas alla har haft en bra jul, min var iallafall det! Jag fick många fina saker i julklapp, jag skriva upp dem någon dag. Ska även lägga upp bilder på lite ny kläder jag har köpt!!

Idag har jag varit med Anna. Vi åkte till Kungenskurva för att kolla på mobil till henne, vilket i början inte var så lyckat men det ändrades sen. För bara en stund sen var NJ/Nada/Nadja här, vi kollade på Finding neverland som är en sorlig och underbar film. 

Nu ska jag bara sitta vid datan och chilla lite, man kanske ser på en till fim lite senare. Har någon ett bra förslag?! 

Ha en bra kväll 

Kommentarer
Postat av: Nadja

men haha, du får sluta ge mig konstiga smeknamn! xD

2009-12-29 @ 10:15:57
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0