Is it Lady gaga or Gwen stefani?

Nu är det bara en vecka kvar till jullovet, weeeii :D Igår var jag ute och tog massa fina bilder med NJ, det var svinkallt!! Det var mysigt att det började snöa igår och imorse var det borta :( 

Sitter just nu och skriver på min inlämning om Capital punishment... inte så kul. Lyssnar även på musik, vilket är anledningen till att jag skriver detta inlägg. 
Det är så att jag tycker att Lady gaga och Gwen stefani påminner lite om varandra (fast lady gaga är lite mera extrem). Gwen stefani kom ju före lady gaga och därför tror jag att hon har tagit efter Gwens stil :P 
Vad tror du? Påminner de inte lite om varandra? :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

snön borta :(

hm vet inte riktigt vad jag tycker, Gwen Stefani är mycket snyggare! :P

2009-12-13 @ 19:58:57
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: sam

Gwen kan sätta lady gaga på plats. Gwen äger :D

Hon har ju hållt på med musik sedan slutet av 80 talet,:)

2009-12-21 @ 17:33:13
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0