Sexy mama xD

Igår när jag och pappa kom fick vi båda en liten shock, på ett bra sätt. Mamma hade klippt sig. Innan hade hon axellångt hår med rak lugg, som hon nästan alltid hade uppsatt i en hårsnodd. Hennes nya frisyr är helt underbar. Den är fin, vacker, sexig och hon passar verkligen i det!
Hon har klippt upp håret i nacken så det är ganska kort (går att busa till), håret blir längre och spetsigare framåt och på ena sitan är det några cm längre och luggen är lite kortare. Det är svårt att förklara utan handrörelser xD Men jag ska försöka ta epp kort på henne om hon tilllåter xD

Nu måste jag fortsätta plugga :D byebye

Kommentarer
Postat av: Marie

haha kul att du beskriver din mammas frilla som sexig. ^^

2009-12-11 @ 17:27:34
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: JULIA

hahah jag tänkte att du skulle skriva "...så därför måste jag göra ett videoinlägg där jag visar hur det ser ut"

2009-12-11 @ 18:11:43
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0