Amanda säger "prosit"

Hejsan! I förrgår gjorde jag egna semlor och bjöd på. De blev jättegoda. Hm.. när är semeldagen? Har den redan varit?
Det skulle vara synd att missa den.

Jag är så trött och stressad. Just nu gillar jag inte skolan, vi fick två saker till som ska vara klara nästa vecka. Helt otroligt att dem sätter in fler saker när vi redan har massor att göra. ORKA :(

Igår så såg jag på Twilight! Tusen tack till dig Jessica<3<3
Kan inte fatta att jag har filmen nu, jga komemr att se på den varje dag xD 
Jag var också hos min mormor som fyllde år, grattis igen. Det var trevligt att träffa alla kusiner igen.  

Jag sitter här vi datan men Jessica och Amanda. Vi har snart Mänk - lektion, undrar vad vi ska göra idag?! 
Ska gå nu, skriver mer sen. Kramis! 

Kommentarer
Postat av: Nadja

visst är den? :P haha jaa, det måste vi! :D och baka scones.. ^^



Nej, michan!!! du skulle ju vänta med att se den så att vi kunde se den tillsammans ju! :(



2009-02-12 @ 16:43:46
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Jessica

hihi "Amanda säger "prosit""



varsågd! :D

2009-02-12 @ 18:27:50
Postat av: Nadja

hm, okej då! ^^ haha billy är bääst XD



aa det kan vi göra. :)



Hahah ja verkligen ^^

:*

2009-02-13 @ 08:55:38
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0