Bästa delen på veckan!

Hejsan!
Jag har typ gått och blivit sjuk :(  Igår tog jag ledigt från skolan. Jag hade så ont i magen och mådde illa hela tiden men idag känns det lite bättre. I helgen ska jag göra lite rolig saker:

Lördag:  På dagen skulle jag ha gått till centrum med Marie, Anna och Nadja men nu vet jag inte om det blir av, får se hur jag mår om någon timma. Vid 6 - tiden ska jag, Mamma och Pappa åka och gå på Spagetti Operan. Vi fick biljetterna i julklapp av pappa. Det ska bli jättekul, jag har ingen aning hur det kommer att vara.

Söndag: Kanske bio med Anna (beror på hur jag mår). Plugga matte och på kvällen ska min familj, Farfar och Mormor ut och äta på resturang. Det är något vi gör varje år, mysigt :D

Ska du göra något kul i helgen?!

Ska gå och vila nu, ha det så bra<3

Kommentarer
Postat av: Marie

jag visste inte ens om att vi skulle till centrum ^^ det var anna som sa att vi hade bestämt det, men jag visste inte om det.

vi får väl ta det ngn annan gång..

2009-02-07 @ 12:56:08
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

tråkigt att du blev sjuk :( bli frisk så vi kan träffas i veckan! :D

2009-02-07 @ 23:06:35
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0