I bake...You shake!

Det har varit en lång dag men den är inte över än. Ska snart ha min sista lektion. Imorron är det fredag, den här veckan bara flög förbi.
Igår var jag, Emma och Nadja på Bodypump. Man kände verkligen musklerna arbeta och jobbigt var det.
Tips: Om det är någon som ska testa på Bodypump och är nybörjare, ta då lätta vikter och var inte krokad som jag var och ta tunga xD

Just nu vill jag hem. Det är kallt, tråkigt och "fult" här...
Jag vet inte vad jag ska skriva om. Det har inte hänt så mycket på senaste tiden. Jag har varit så upptagen med plugget att jag inte har gjort något värt att berätta om. 

Igår berättade en person för mig att det är ca 4 månader kvar till sommarlovet. Det är inte alls långt kvar, jag kunde inte fatta det. Då har man gått ut ettan och bara för ett litet tag sen gick vi ut nian. Jag vill ha sommarlov nu :D 

Idag har vi pratat mycket om äppelpaj xD Fråga inte varför, men nu blev jag så sugen på det att jag kanske gör en när jag kommer hem men jag måste plugga matte innan.




Nu ska jag gå till lektionen, ha det bra<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

ja det gör vi! :D

haha jaa! :O :P



åh, äppelpaj! vad gott...

2009-02-05 @ 16:12:32
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

Tack :D hehe ja det kan jag väl, det var väldigt lätt! ^^



åh, förstår det! :P

2009-02-06 @ 13:57:27
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0