Här har man tråkigt... NOT!

Hej!
Jag hade tänkt att berätta lite om vad jag gjorde i helgen. I lördags träffade jag Marie, Emma och Jelena. Vi åkte till stan och kollade lite i affärer, tyvärr köpte jag inget när vi var där. Jag hade inte träffat Jelena på länge så det var jättekul att träffas. Vi tog en fika/ Lunch på coffeehouse by george innan vi begav oss hem. 
På kvällen åkte jag till mina kusiner för att Oliver fyllde år. Nu är han tonåring! Vi åt massor av mat och när vi kom hem tittade vi på Eastern promises. Den var bra men lite konstig, jag fattade inte början.

I söndags pluggade jag till Datakunskapsprovet. Jag satt nästan hela dagen framför datan förutom när jag och pappa åkte till centrum och köpte Chuck Taylor® All Star®Specialty!

De är fett snygga, tycker jag iallafall. =D
På kvällen gick jag, Amanda, My, Frida, Martin och Jessica på bio. Vi såg på The curious case of benjamin button.
Den var både rolig och sorlig. Jag tyckte den var jättebra och tycker ni som inte har sett den ska göra det :D
Just det, innan bion åt vi på Kungshallen. Det var gott.

Det var en bra helg men den försvann så fort men den här veckan är snart slut och en ny helg kommer. Så skönt!
Om tio minuter börjar min Kinesiska, jag vill inte gå men det skulle vara onödigt nu när jag har väntat hela den här tiden.
Idag är också min mormor hemma hos oss igen och hon ska göra pannkakor till middag, weeii :D Det är något att se fram emot.

Ha det bra allihopa, bye bye.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Eastern promises är fett bra! men den är lite äcklig, tex när dom slåss nakna i duschrummet.... ^^

Skorna är skitsnygga! :D

åh, jag vill också se Benjamin Button! vi borde gå och se filmen med kate winslet och leo dicaprio! :)



och så borde vi se secret window nån dag :P

2009-02-03 @ 21:02:53
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: Hahah, ja ^^

ingen aning, men den har fått fem plus!! :O så den är säkert jättebra :D

hihi ja! ^^

2009-02-04 @ 17:54:41
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0