^_^

Hejhej! Imorron är det sista dagen innan lovet. Det ska bli så skönt, jag ska verkligen vila upp mig. Det har inte vait lätt de senaste veckorna, man har varit stressad och inte haft tid för andra saker.
Jag har inget nytt att berätta om... eller jo. Jag träffade Teddy för en stund sen och han har klippt sig :P Nu är det ganska så kort men han blev inte nöjd och ska klippa ännu kortare.

Ibland önskar jag att man kan vrida tillbaka tiden till de minnen man uppskattar mest. Att man skulle få uppleva dem igen, men om det vore så skulle man inte tröttna?
Därför är framtiden så viktig, att man får chansen att skapa nya minnen.

Just nu har vi datakunskap och det som är lite konstigt är att man får gå när man vill. Man kan sitta och jobba i typ 20min och sen gå ;P

Aja, nu ska vi gå och äta! 
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anna

:O Har teddy klippt sig?! inget mer långt fluff?!

2009-02-19 @ 20:25:26
Postat av: Anna

:O Har teddy klippt sig?! inget mer långt fluff?!

2009-02-19 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0