Vänner+Plugg+Film+Te = Helg

Hoppas att alla hade en trevlig alla hjärtans dag!  Min var inte så dum heller. Jag gick ner till centrum för att köpa maten, varje valentine är det jag som gör den (Hjärta-tema).
Mamma och Pappa mötte upp mig där och gav mig skjus hem. Jag blev rätt så förvånad när pappa gav mig en hjärtballong och två inslagna presenter. Det brukar vanligtvis vara blommor. I ena paketet låg en liten anka som ändrar färg! I det andra var en film som jag velat sett, många känner nog igen den saturday night fever. Gud, vad jag skrattade när jag såg den xP
Jag gav mamma och pappa en varsin ros, dom var jättefina. Tänkte köpa en till mig själv men det skulle ha varit konstigt. På kvällen var jag och Nadja hos Marie, vi kollade på melodifestivalen. GO MUMS :D

Igår pluggade jag hela dagen. Men som belöning såg jag på film på kvällen. Första  filmen var saturday night fever, såg den med mamma och pappa. Jag blev sugen på te sen och vilken film passar inte bättre till te än Det levande slottet!
Det var evigheter sen jag såg den. Jag gjorde tevatten och när jag skulle ta MITT favo te så fannas det inte. Men jag är säket på att det fanns en hel ask i skåpet. Då måset det bara finnas en person som har tagit det och det är mamma. Hon har ju varit hemma i flera veckor nu. 
Jag fick nöja mig med vaniljte, inte lika gott men det duger. När jag såg filmen och drack mitt te så fick jag tillbaka många minnen<3 

 

Imorse när jag skulle klä på mig så ser jag att mina leggings är bort och SÅKLART måste det ha varit mamma, vilken tjuv hon är. 
Nu måste jag gå, har skitmatte :(  Byebye  


Kommentarer
Postat av: Nadja

haha ^^ ja det var den :D



hahaa levande slottet xD ^^ den är rolig... "det är dina mustachers fel!"

2009-02-16 @ 16:43:45
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

ja, vi får ha Hayao Miyazaki-dag! ^^ :P

2009-02-18 @ 20:57:06
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

hihi, tack!

ja det kan vi :)

2009-02-19 @ 08:41:23
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0