Lov

I lördags städa jag mitt rum. Det tog hela dagen, helt sjukt. Mot kvällen kom Mormor, Annika, Amanda och Lelle över för att se på melodifestivalen. Vi åt mat tillsammans, sjöng singstar och såg på MF såklart!
Det var trevligt. När alla hade gott såg jag och mamma på en skräckis som gick på tv.

Idag har varit på bio med Carro och Anna. Vi såg I taket lyser sjärnorna. Jag tycker att boken är bättre men filmen var helt okej. Innan och efter bion gick vi lite i affärer, Anna var den enda som köpte något. 
Vi hade jättekul, eller iallafall jag :D   
Ikväll ska jag hem till Nadja, ska sova över där. Vi ska titta på oscarsgalan som börjar typ tolv. Så vi ska vara vakna hela natten. Får se om man orkar!

Det snöar som jag vet inte vad. Nu kan man ju ut och åka pulka. Jag som väntade på våren och så blev det vinter igen.
Men det är lite mysigt. Tända en brasa och dricka varmchoklad!

Det har varit en jättebra helg och jag hoppas att hela lovet kommer att vara likadant. Såå skönt med lovet :D

Ha ett skönt, bra, roligt och galet lov<3
ByeBye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0