Plugghäst

I söndags var min familj, Farfar och Mormor ute och åt på en resturang på hornsgatan i stan. Det var en Österrikisk resturang och de serverade nästan bara schnitzel. Maten var jättegod! Man fick så mycket av det att man tog med mat hem. Det var trevligt att träffa Farfar och Mormor, det har blivit tradition att vi går ut och äter efter julen. Vi har varit på ganska många ställen.

Igår var jag och Nadja på gymmet. Vi körde inte ett långt pass bara en timme eller så. Det var skönt för jag missade fredags passet förra veckan, jag ble sjuk på fredagen :( Men nu mår jag hur bra som helst.
Pappa hade gjort jättegod mat också!

Idag har jag min långa dag men den är snart över. Jag får ha kul så tiden går fort!
Det kommer bli en stressig vecka, både den här och nästa. Det är så mycket prov innan lovet.
Det här gäller för nästa vecka:

Måndag: Spanska prov, (Skulle ha haft Sh-prov men slapp det)
Tisdag: PLUGGA
Onsdag: Naturkunskapsprov
Torsdag: Datakunskapsprov
Fredag: Sh- inlämning, Naturkunskaps-inlämning

Det är helt sjukt, får man ens ha så här mycket på en vecka??
Jag kommer vara slutkörd men det är tur att vi har lov så att man kan vila upp sig.



Det var allt för den här gången! Byebye.

Kommentarer
Postat av: Nadja

helt sjukt mycket grejer ni har på en och samma vecka! :S

2009-02-10 @ 17:36:25
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: JULIA

Åh, Schnitzel är, hrm VAR, min älsklingsrätt!! Så jäkla gott! :D

2009-02-11 @ 18:10:25
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

NEJ!? det är inte okej!! :O :(

2009-02-11 @ 19:49:13
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0