Snow

Hejsan alla!
Idag är det andra dagen i skolan. Vi följer fortfarande HT schema fast det är bara den här veckan. Så idag går man till sex...
Det är mörkt ute och det har börjat snöa. Sitter i en tyst korridor och skriver. Mohahaha xD

Imorron har jag halv studiedag, men det känns så onödigt att komma till skolan för att jag har bara spanska och vi ska kolla klart på en film som sög och många redan har sett.
På kvällen ska jag hem till Frida för hon fyller år! (På söndag egentligen) Vad ska jag köpa till henne? Några förslag? :)

Nu är det bara 3 dagar kvar, sen drar jag!! Det ska bli så kul. Jag åker till Vemdalen på söndag och det tar ca 8 timmar med bil. Som tur, har jag min dvd. Det är bara att sätta på fyra filmer och sen är man framme ;P
Förra året åkte jag och Anna (en kompios som följde med) snowbord. Jag var nära på att köpa en för ett tag sen men jag ändrade mig. 
Tänk om jag hade köp den och tagit med den upp i år, vilken dröm ;P

 

Jag vill ha varm choklad, det skulle passar jättebra nu. När det är kallt och mörkt. 
Jag är som en ispinne, det är så kallt i våran skola men det är nog kallare ute. 


Vi har börjat med Romeo and Juliet by William shakespeare på engelskan. Vi ska skriva en uppsats om pjäsen och han. Jag tycker att det ska bli roligt. 
Jag älskar historien om Romeo och Julia och hans andra pjäser. 

Oj, nu måste jag börja röra på mig. Ha en fortsatt bra eftermiddag. 
See ya!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0