DK

Hejsan! Igår var jag med Marie och Emma på gymmet. Jag har köpt gymkort nu och kan jag gå när jag vill :D
Det var kul att gymma, jag testade på massa olika maskiner jag har aldrig sett förut. Vi ska träna på fredag också!
Det känndes så skönt att träna. Jag har ju inte varit så aktiv på senaste tiden.

Min mormor var hemma hos oss igår också. Hon hade varit med mamma hela dagen och hjälpt henne. Mormor stannade på middag. Vi köpte hem pizzor från Jelle´s (SÅ GOTT<3). Där gör de dem godaste pizzorna/salladerna och mackorna. ( Pizzerian ligger i Farsta Strand)

Just nu sitter vi i en datasal, vi har ingen lektion för läraren är typ på kurs elelr nåt.
Alla tjejerna sitter här men jag ska hälsa från två av dem, Jula och Amanda!! Nu blir de glada för att dem är med i min blogg ;P
Alla pluggar till datakunskapprovet som vi ska ha på Måndag medan jag sitter och skriver i bloggen. Jag får väl plugga hemma.

Nu ska vi gå och äta, see ya!

Kommentarer
Postat av: Frida

HEEJ :D

2009-01-30 @ 11:45:36
URL: http://artemisscript.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0