Veckan

Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort den här veckan som har varit.

Måndag: Sjuk, varit hemma och vilat.

Tisdag: Sjuk, varit hemma och vilat.

Onsdag: Jag började må bättre och så var det Nyår. På kvällen var jag hemma hos Nadja med Marie och Maja. Vi åt mat och hade det trevligt, sen kom Anna en stund. Mot tolvslaget gick vi upp till Anna och såg på raketerna. Då var alla samlade. Jag, Nadja, Marie, Maja, Anna, Julia, Emma och Gustav. Vi gick till marie sen och hade det mysigt ;P 
Det var ett bra Nyår!

Torsdag: Det var en seg dag, fortfarande sjuk. Gjorde inget den dagen utan låg bara och slöa!

Fredag: Jag kände mig mycket bättre, så jag och Nadja gick och hyrde The Notebook. Den var jättebra, jag grät lite i sluten. Ni som inte har sett den borde göra det. Det är en film jag rekommendera!



Lördag: Blev lite sämre, så det var bara att vila. Det var två filmer på kvällen som jag såg på. Jackie Chan hade huvudrollerna i båda, New Police Story och The Accidental Spy.
Jättebra filmer!

Söndag: Började den här dagen att göra en god frukost och när jag åt den så såg jag på Mamma Mia! The Movie.
Lika bra som varje gång. Den är så härlig, man blir så glad av den.
Efter hade jag inget att göra så jag satte mig vid datan och nu sitter jag och skriver. Jag vill se en film till och jag tror att det blir första Rush Hour filmen.

Det finns inte så mycker mer att säga, jag har varit sjuk den mesta delen av lovet. Hoppas jag blir frisk till fjällen!
Ha det bra, bye!

Kommentarer
Postat av: Nadja

tack ^^ haha, ja han var jätteglad :D

2009-01-05 @ 17:28:10
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0