The time

Hej Hej!

Jag kom hem ifrån Hjo i fredags, åkte tåg hem med min moster och kusin. Det tog ca 3h 30min fast vi spelade kort så tiden gick rätt så snabbt. Hela min familj var kvar där nere så jag var helt ensam hemma, läskigt var det :S
I lördags var jag med Nadja och Marie, vi köpte hämtmat och efter maten kom Julia över! vi såg på Benjamin Buttons Otroliga Liv, en jättebra film!

På Söndagen skulle jag och Marie ha åkt och badat men det blev inte bra väder så vi gick till centrum och sen hem till mig och då var Nadja med igen. Mot kvällen kom NJ över och vi såg Being Human som går på söndagar kl. 21.00 på SVT.

Jag började jobba på måndag och jag tyckte då att det var vä'rldens svåraste jobb och jag kommer bara att göra bort mig (Bara negativa tankar). Familjen kom hem på kvällen, det var skönt och se dem!

Har jobbat tisdag och det gick bättre, fick lite posetiva tankar om jobbet och körde på som fan.
Idag går det också bra!

En sak jag har gjort mycket under tiden jag var i hjo och hemma det är Shoppa :D Jag har köpt massor av nya saker som jag ska fota och lägga upp på bloggen!

Nu måste jag fortsätta att jobba, see ya :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad har vi sagt om negativa tankar?! :P

2009-07-22 @ 20:46:42
URL: http://persicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0