En tidig dag

Hej, hej!

Just nu sitter jag på pappas jobb och lär mig hur hela order- systemet fungerar. Det är så otroligt svårt men det gäller att man övar. Tänk om man gör bort sig helt när man börjar jobba på riktigt.
En sak som jag brukar säga ofta är att jag ska betätta om saker som har hänt men inte just nu men den här gången menar jag det verkligen!  

Jag ska berätta om: 

När min tjejkompisar kom över till mig och vi åt lunch tillsammans.

Midsommar 2.

Gröna lund.

Mina dagar hemma.



Det är faktiskt rätt så kul att vara här ;P Det är lärorikt men alla sitter vid sina datorer och pratar i sina headset.
Pappa gick iväg till ett möte och lämnade mig här helt ensam.....


Jag är såå trött. Kom hem vid ca halv ett och somnade vid halv två, sen vaknade jag vid fyra på morgonen för jag trodde jag skulle upp men det var fel. Somnade om vid halv fem och så skulle man upp vid halv sju.
Det får inte bli sent ikväll, kommer nog sova rätt så tidigt.

Nu ska jag kolla runt lite på några bloggar. See ya // XOXO

Kommentarer
Postat av: Nadja

när är det du börjar jobba på riktigt? :o :D

2009-07-03 @ 23:04:38
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Jessica

NÄ! De var faktiskt goda! :P Så de så!

2009-07-03 @ 23:29:12
URL: http://persicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0