File

I måndags hade jag bjudit  över Jessica, My, Amanda och Frida hem till mig. Jag bjöd på lunch och vi spelade gitarr hero. En riktigt mysig dag förutom att det var så himla varmt. Det finns blider på Jessicas blogg om man vill se, längst ner i det inlägget.

Midsommar 2 var helt okej. Vi åt god mat+min sushi, pratade och vi slapp tyvärr inte de olika "lekarna" man brujkar göra.
Vädret blev skönt mot kvällen. En bra dag ;P

För att göra allt som hände på Gröna lund kortfattat så finns det bilder på mina kompisars bloggar! Nadja, Marie och Julia.
Jag vann en stor kexchoklad och Maja vann en plopp. Helt otroligt. Vi som gick var Maja, Nadja, Marie, Anna, Julia och jag.



Det här kanske blir mitt sista inlägg för den här månaden iallafall. Ska försöka att skriva om det går men vi får se!
Hm... jo, ett till inlägg får komma ikväll. See ya!

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: hehe ja det får vi! ^^

ahaa :o det är typ precis när jag slutat haha xP



vadå ditt sista inlägg btw? månaden har ju precis börjat xD

2009-07-04 @ 14:16:03
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0