Mr. wonderful

En av världens hetaste män....... Johnny depp!!!!



Jag vill verkligen gå och se Public enemies, den har fått fyra + av aftonbladet.
Det kommer några till bra filmer som Johnny depp kommer medverka i nu framöver. En är Alice in Wonderland, där han kommer spela den galnehattmakaren. Jag hittade en blid på hur han kommer se ut och jag tycker att han ser riktigt häftig ut, det passar Tim burton stilen!

 

En annan som film som man också kan längta till är Pirates of the Caribbean 4 som kommer ut 2012. Som alla vet var de andra filmerna otroligt bra så det kommer säkert den här också vara!


Igår var jag på bio och såg Harry potter och halvblodsprinsen, den var otroligt bra men det var synd att de hade tagit bort en scen som ska vara i slutet. Det fanns mycket humor i den och även om man inte har läst bökerna så borde man gå och se den. Nu vill jag verkligen se de sista två filmerna av HP. Den sista boken är så lång så det  kommer bli två filmer av den. Den första kommer komma ut till julen och den andra som verkligen är den sista "delen" kommer ut sommaren 2010, så man behöver inte vänta då länge.

Nu måste jag jobba, see ya!

Kommentarer
Postat av: JULIA

gud vilken kul bild på johnny, den filmen kommer bli grym! vet du? jag har börjat läsa första HP boken :p det går typ inte att lägga ifrån sig den!

2009-07-24 @ 16:27:58
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0