Funny time

Lördag

Var hemma hos Emma på eftermiddagen. Hon hade bjudit över mig, Marie, Maja, Zeus och Gustav. Vi lagade mat tillsammans, det tog ganska länge men det blev lyckat resultat! + efterrätt, som blev en kladdkaka. Vi spelade spel, kollade på Torkel i knipa och såg slutet på Exorcisten: Begynnelsen. Det var en trevlig kväll!



Söndag

En chill dag. Var hemma och tog det lugnt. Spelade MASSOR av Folklore och ligger nu vid slutet. NJ, du ska bara veta vad som har hänt xD
Gissa vad vi åt till middag?!  Såklart blev det potatisgratäng med grillat kött, exakt det vi lagade hos Emma i lördags, så typiskt. På kvällen kollade jag på Being human, den är så bra! Juste jag fick oxå göra massor av olika frisyrer på pappa. Hihi, det var kul, han har ju lockigt hår och när man blöter det blir det nästan helt rakt, ungefär som mitt hår!



Måndag

Sitter på jobbet just nu och det finns nästan inget att göra. Men bara om en liten stund så kommer det bli kaos. Det blir alltid mycket innan lunch och efter. Vänta lite........   Var tvungen att ta ett samtal ;P
Det finns inte så mycket att berätta. Kommer kanske skriva igen sen.


Övrigt

Det är helt sjukt xD Jag har köpt min brorsas ipod touch! Jag kommer att få betala 920kr+10diskningar+1damsugning.
Att han ens gick med på det, men jag tror jag kommer att ge honom mer pengar, han blir ju typ lurad av det jag gav som "pris"!

Byebye, see ya!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har blitt en riktig affärskvinna! ;D

2009-07-27 @ 15:22:49
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Peachy

grattis och välkommen till klubben ;-)

2009-07-27 @ 23:32:13
URL: http://persicas.blogg.se/
Postat av: Nadja

åh!!! jag vill veta vad som händer på folklore!!! ;O



being human var så bra, jag har fått nadia att börja kolla på det nu också, haha ;P



nää, han är ju din bror, då kan du få den lite billigare! :o :P

2009-07-28 @ 09:58:42
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0