Inte nu :(

Hejsan, nu har sommarlovet verkligen börjat. Det har varit jättefint väder den här veckan och vi får hoppas att det håller i sig :D 
Igår var jag med Anna, Nadja och Marie. Jag och Anna kom på att vi skulle ha vattenkrig. Det var asroligt och alla blev genomblöta, speciellt Nadja!

Men tyvärr kan man inte ha roligt varje dag och jag har nu gått och blivit sjuk... Fast det är inte så farligt, bara ont i halsen och i huvudet. Jag får vila ut mig och bli frisk snabbt så jag kan vara med om allt skoj som händer.
Imorron ska jag kanske träffa tjejorna från klassen, ska bli skoj. Hoppas jag mår bättre då. 

Nu ska jag äta men ha det så bra =3 

Kommentarer
Postat av: Marie

det var synd att du inte mådde bra och kunde följa med idag, men det blir ju fler dagar så du får följa med på nästa jippo!

2009-06-24 @ 22:48:12
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Marie

japp, vi kan cykla dit nästa vecka :)

tack så mkt! :D

2009-06-24 @ 23:17:34
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0