Midsommar 2 + Sushi = ??

Nu har man blivit förkyld också. Den som smittade mig ska fan få ;P Det är inte så farligt men det är alltid jobbigt. 
Senare idag ska vi till släkten och fira "midsommar 2". Det låter lite konstigt med min släkt var utomlands och missade den och ville så gärna fira.

Det är knyt kalas och min familj fick i uppdrag att ta med något "roligt" eller "speciellt". Så jag har stått och gjort maik-rullar (tror att de heter så). Lättare sagt, Sushi! Det blev otroligt mycket, haha.


Den här bilden är ifrån när jag och Nadja gjorde egen sushi för första gången! Ganska lyckat blev det. 
Tänk er bilden men gånger 5. Så mycket blev det den här gången.  


^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0