Hat..

Detta får bli ett snabbt inlägg. Det är nämligen så att jag slutade för en timma sen men måste stanna kvar för att gå på extra spanska.......
Helt otroligt, jag orkar verkligen inte med det just nu. Vi har massor av saker som ska bli klara och jag ligger lite efter, haha typiskt mig att göra allt i sista minuten.
Men något man kan se fram emot är att det bara är ca 5 veckor kvar till sommarlovet!  

I nästa inlägg ska jag berätta om hur det var på valborg och första maj. Som jag sa innan så hinner jag inte nu men ska göra det så fort som möjligt.

Igår såg jag+familjen på Twilight. Den var lika bra som vanligt och de andra tyckte det också! En ska sm var störande var att mamma satt och sa dumma kommentarer... ex: " Vaaa, sover han inte med det ska han ju göra, de sover ju i kistor", " Nu biter han henne och hon dör, haha... då e filmen slut".
Det var väldigt störande men efter ett tag blev hon tyst ;P

Nu måste jag dra, byebye....

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: haha aa ^^



det är bara 25 skoldagar kvar till lovet :D:D

hahaaa "då e filmen slut" ^^

2009-05-04 @ 17:12:09
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

haha det var jättesvårt! :(



JA!! :D längtaaar!

haha ^^

2009-05-05 @ 17:37:26
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

nej läsförståelse.

haha jaa, vi får göra massvis :D yaaay

2009-05-06 @ 14:47:49
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0