Yoggi

Hejsan alla glada!
I Måndags var jag ju på exrtra spanska.... och det var JÄTTEBRA :D Jag förstod verkligen allt som han gick igenom och saker man ska tänka på. Vi fick veta vilken grupp man ska vara i på NP och jag blev såklart med de två bästa i hela klassen... men jag pratade med Andrea idag och fick byta grupp.

Valborg: Jag var med tjejorna i farsta. Vi åt middag på kinahörnet och hade det trevligt. Vi gick också ner till brasan men det var inte mycket kvar av den :P Vi visste inte var vi skulle vara sen men vi gcik hemma Maja och hade en mysig/trött kväll :)  (Jag var trött^^)

Första Maj: Var jättetrött på morgonen men satte på mig kläder och gick ner till centrum för att köpa present till Jessica som fyllde 17år<3
Hemma hos Jessica fick vi jättegod mat men vi fick äta upp snabbt för vi skulle till djurgården för att gå på Humorgalan.
Det var roligt, båda att vara där och att man fick se hur allt var under en riktig sändning.

Det var en liten sammanfattning av vad som hände ;P

Idag var det NP i Engelska - hör/läs förståelse. Det gick ganska bra för mig men det var lite svår.
Jag är så å trött på skolan just nu men jag försöker ha humöret uppe. Ska tänka "positiva tankar" som Jessica brukar säga.

Det är bara 22 skoldagar kvar, helt otroligt. Ska bli så skönt med sommarlov!
Nu har jag ingen lust att skriva mer idag men ha det så bra!

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0