A classic

Hejhej! Det här får bli ett snabbt inlägg, måste städa rummet innan mamma dödar mig xD
Veckorna bara flyger förbi och snart är det lov. Herregud, allt går så snabbt förbi. I torsdag och fredags hade jag engelska prov och det gick bra. Lite besviken blev jag få fredagens prov, man hade pluggat så mycket och så var provet så enkelt att man inte äns skulle behövt plugga så mycket som man gjorde. Va konstig den där meningen blev...

Imorron är det måndag och jag ska jobba. Det komemr bli sådär med tanke på att vi bara är 2 som arbetar, kommer bli lite svårt. Men jag ser ändå fram till det, kanske bara för att det är min födelsedag :P

Måste gå nu.. hör mammas steg i trappen :S
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0