Time Is Running Out......

Idag har det varit en bra och dålig dag. I skolan var allt kul och dagen gick ganska snabbt även om jag började vid halv nio och gick till halv sex! En konstig sak som hände idag var att jag såg fram emot spanskan, haha det skulle man aldrig kunna tro. Efter en lång och hård dag behöver man verkligen vila ut och just därför ska jag sätta på mig myskläder, fixa lite färsk annanas och kanske lite te och se på Idol som börjar om en kvart.

Det som inte har varit bra med den här dagen är att jag och min familj har fått höra något riktigt hemskt. En väldigt nära familje/släkt medlem har åkt in på sjukhus och fått en av de hemskaste sjukdomarna som finns, Leukemi.
När jag hörde det blev man helt tom, det var så svårt att tänka sig att det hade drabbat just den här personen. Helgen som var hade släkten träffat och den här personen var glad och pigg och såg helt frisk ut och bara några dagar efter får den personen reda på var den har som inte har märkts annars.
Hemskt. hemskt, hemskt.
Jag blir själv ledsen och hoppas verkligen att allt kommer att bli bra, det ända man kan göra är att be till gud att allt blir bra igen..... 



Kommentarer
Postat av: Nadja

USCH VAD HEMSKT

2009-09-12 @ 11:52:10
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0