Today is a .... day!

Hejsan alla morgonpigga människor!

Både idag och imorron har jag studiedag, man kan nästan kalla det för ett litet "lov". Jag kom nyss hem från min nya doktor. Hon var super duktig och hon skickade mig till labbavdelningen för att ta blodprover.
Fem rör fyllde dom, man kunde nästan tro att dom skulle klona mig :P
Jag fick också nya mediciner som jag ska börja ta... jobbigt. Men det värsta av allt är att jag måste ta avförnings prover, bläää :'(


Tänk om man kunde ha den här söta björnen som läkare ^_^


Jag ska på bio idag med några klasskompisar. Det kommer bli kul men den ända nackdelen är att vi ska mötas om nästan 6 timmar xD Jag kan inte sommna om så nu får jag väl sitta här eller så kan jag ju sätta på en film!
Imorron ska jag följa med till Nadjas & Emmas skola och vara med på en av deras lektioner, sen drar vi och käkar lunch. weeeii!!!

Nu ere dags att gå, see ya!

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså jag lämnar skolan kanske vid halv 12 eller ngt... är i stan kanske runt 12 :) så vi kan ju hålla telefonkontakt så kanske jag kan få vara med?Om ni inte tycker att det blir sent förstås.. :)

2009-09-03 @ 16:00:22
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha du ska ta bajsprov! ^^

nejdå men hoppas att dina mediciner hjälper :)



vi borde också gå på bio nån dag!!

2009-09-06 @ 18:39:41
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0