Inte den bästa dagen på året...

Hejsan!

Det var ganska länge sen jag skrev ett riktigt inlägg. Nu för tiden finns det ingen tid för det. Jag är upptagen dygnet runt. På senaste tiden har vi haft extremt mycket i skolan och framöver kommer det också vara det. Jag är såååååå less på skolan... 
 
Idag hände en skit sak: Det är torsdag och det betyder att jag går sent, vi har våran lunch jättetidigt idag och därför brukar det vara bra att köpa en macka från cafeterian som vanligtvis stänger mellan 15.00-16.00. Men idag när jag kom från matten så hade hon stängt och det var alldeles för tidigt. Så nu sitter jag här och svälter xD
Jag hatar skolan idag >.<
   
Det finns många saker som jag har sagt att jag ska göra i bloggen, tex: lägga upp bilder från resan i Thailand.
Och jag lovar att vid nästa bästa tillfälle ska jag göra det. Många har ju inte sett dom ;P

Jag orkar inte skriva mer, har ont i huvudet och är hungrig, vill bara hem och sova... men det är ett tag kvar...
Byebye

Kommentarer
Postat av: Nadja

aw, jobbigt :/

2010-04-22 @ 19:58:06
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: caroline

Skulle vara roligt att få se lite thailand bilder :)

2010-04-23 @ 14:11:57
URL: http://scdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch. känner igen mig. jag vill också se thailands-bilder! Vi borde köpa thai-take away och kolla på thai-bilder hemma hos dig någon dag! :D det går så lång tid emellan vi träffas numera och jag gillar det inte!!

2010-04-28 @ 22:32:59
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0