Glad påsk

Glad påsk på er alla! Vad ska ni ha för er idag? Själv ska jag vara med släkten. Igår var jag i centrum med Nadja, vi träffade även på Maja. Vi gick runt tillsammans och kollade på kläder och tog en fika. Jag köpte faktiskt några grejer jag skulle ha tills idag! Efter många timmar i centrum bestämde vi oss att gå hem till mig och kolla på mina Thailand bilder+vi köpte med oss jordgubbar. Jättegott var det!
Det nyköpta: Eye lashes och Eyeliner.




Imorse när jag vakna sa mamma till mig att "påskharen har varit här"... och då blev det fart på mig! Haha, det är alltid kul att leta efter påskägg. Nuförtiden är det inte godis i ägget utan ett klädsplagg :)
I år fick jag i mitt påskägg ett par strumpbyxor med hjärtan på. Jag hade kollat på dem för ett par dagar sen och berättat för mamma att jag tänkte köpa dem, kanske påskharen var i närheten och hörde!!

Nu ska jag gå och baka lite påskgodis som vi ska ha med oss till släkten. :) Om mina ögon blir bra kommer jag lägga upp en bild så ni kan se hur det blev, men om det blir helt misslyckat kan ni bara glömma det! xD
Glad påsk!

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha min påskhare hade gömt mitt ägg i skåpet med glasdörrar så att det var helt synligt, väldigt genomtänkt x)



Jag vill se hur din sminkning blev :D Glad påsk! <3

2010-04-03 @ 13:42:09
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Marie

Jag var i närheten då = JAG ÄR PÅSKHAREN!!! (säg inte till någon, det är topsecret)

2010-04-03 @ 22:07:49
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0