Valborg

Igår hade jag NP i Engelska B. Det gick sådär... hehe. Jag hade även prov i spanska och det gick skitbra!! Fick massa beröm om hur bra det gick :) Då blev jag glad.
På kvällen när det åska, blixtra och regna ville min bror åka och köpa glass. Han tvingade med mig och det var första gången jag åkte bil med honom ensam och jag kan säga att han är en otroligt bra förare! Det var lite nervöst i början men det gick ju som smort!(Stavar man då?!!)

Idag är det valborg och jag har inget speciellt inbokat. Jag slutar ganska sent och missar när mitt gäng ska mötas (skulle kunna hinna om vi får sluta lite tidigare) plus att där de ska äta åt jag mat ifrån här om dagen. Inte så kul med upprepning xD 
Jag hade även fixat lite grejer som nu var helt i onödan.. men inget man kan göra åt nu. För mig blir det ett misslyckat valborg.. hehe.  

Nu börjar min lektion, får se hur det blir sen.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0