å, nej

Gårdagens kväll bestod av plugg, vi har nämligen matteprov idag och såklart var man ju tvungen att träna in det man har gått igenom.  Var det någon som såg när Anja åkte sitt lopp igår?, jag gjorde det. Hon var så nära att ta silverplatsen tills det sista hoppet kom och hon hade för hög hastighet (hann inte räta på sig). Det var helt sjukt att se henne flyga 60 meter och hon gled säkert minst 30m. Jag tyckte så synd om henne, det var tur att hon inte skadade sig rejält.

Det var en åkare igår som körde sitt lopp innan Anja och det blev inte långt. Jag tycker synd om henne. Hon startade och bara efter 5 meter ramlar hon….  Det var lite kul men ändå så synd mot henne som har tränat i 4 år för detta. ;)

 Snart börjar min svenska, vi ska diskutera Hamlet och därför måste jag gå nu.
~8 dagar~

(Tydligen publicerades inte mitt inlägg som jag skrev imorse, därför lägger jag in det nu. Har haft svenska och det gick bra.)


Kommentarer
Postat av: Nadja

emma berättade för mig om båda dom där skidgrejerna, hahaha fett kul med den som bara kom 5 meter! ^^ stackars.

2010-02-18 @ 18:26:10
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0